en vanlig dag i gränderna

I en lägenhet där tre personer bor, varav en är donna så är det lätt att det förvandlas till en grabblya. Här finns den senaste teknologin i diverse modeller. Det är XBOX 360, Playstation 3, datorer, routers och modem. När det är två grabbar som spelar spel där det går ut på att vinna över den andra i poäng,antal gjorda mål eller och skicka en liten boll långt åt helvete så är det alltid krig. Det är lixom ingen som vill erkänna sig sämre än den andra, och hur kul är det egentligen att förlora? Så vi har våra duster inom Guitar Hero, Tiger Woods, NHL08, PES8 och Euro 08.
På normala arbetstider så sitter Niclas och spelar Xbox som om det inte fanns någon morgondag, och jag som arbetar på dessa normala arbetstider tappar ju försprånget. Och när han arbetar så finns det andra sysslor att pyssla med. Det är tvättstuga. det är laga mat och det är vila. Vilandet utegår hemsk ofta och det är väl inget jag direkt föredrar.

Så imorse gjorde jag en kupp mot Niclas. Jag ställde klockan svintidigt, satte i öronpropparna och sov! Och så gott jag sov. Niclas vaknade och klättrade över mig och krigade mot en väckarklocka han aldrig sett. Skitförbannad går han och lägger sig igen för att bli väckt av min mobilklocka tio min senare. 1-0 till mig.. Trodde jag.

Klockan 13.12 ringer jag och säger att jag parkerat kärran och undrar vad han gör.
SPELAR!!! Finns det inget stopp på mannen? Kontrollhelvetet kommer växa fast i handen på honom snart. Jag ska börja ta med spelen till jobbet eller nåt. Jag kommer förlora snart! Tycker du det är kul att förlora? Nej, just det!!

Tisdag 16/9 14.22:
Fnatta jobbar.. trist. ( HAHA )
Martin är hemma och ska inta fosterställning och sova.
Lilleman umgås med bror sig och aktiverar sig pga diverse anledningar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm deja vu?

2008-09-16 @ 14:35:38
Postat av: carl

AAAAH dete riktigt:D

2008-09-16 @ 17:18:58
URL: http://carltaylor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0