lunchblogg

Jag är trött! Nyss hemkommen från jobb och läkarbesök ska jag slå mig själv ner i soffan och duna ett par timmar för sen äta middag hemma hos hitte-johan, eller Jätten som han osså kallas! Ikväll är det match igen och jag hoppas för min egen skull att jag inte åker runt halvblind med sylt i handskarna så jag kanske kan göra en kasse eller två ikväll. Och jag hoppas, helt ärligt, även fast jag är bitter, att nr 19, BG, gör en lika lyckad match ikväll som sist.

Jag blev väckt inatt klockan 04.01. Bröderna Brothers ( Tobbepolarn och Lillen ) hade varit ute och Lillen mådde inge vidare efter en tre mot etta och vaknade på sös. Nu dunar han som aldrig förr och Tobbe berättar lite detaljer. Han berättar även att han hade kikat en dokumentär där det berättades att två personer i snitt i USA ( var annars ) dör för att dom får en vendingmachine ( godis/läsk automat. ) över sig för att dom härjar på den.

I South Dakota finns en gammal grundlag som säger att om det är tre eller flera indianer på din tomt så får du skjuta dom, för det räknas som en krigsförklaring. Känn på den!

7h och 9min till nersläpp  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0