kändisar är precis som oss andra, lite mer talangfulla bara..

Fandå! Jag jobbade idag, precis som vilken vanliga måndag som helst. Bögarna ( läs Cheferna ) från Danmark skulle komma och inspektera idag. Om vi hade rätt arbetskläder, om bilarna var tvättade, och hur dom såg ut invändigt. Och eftersom ingen riktigt förstår vad dom säger så gjorde vi en kupp. 5 av 7 chaufförer var där alldeles för tidigt så vi var klara och hade åkt ut innan dom hann komma. Trist.. nu fick jag ju inte hör grötfrukosten. Fast jag tittar bara på gesterna dom gör, och fattar inte ett skit. Men vafan.. Sa jag att dom ser ut som UFOn?

I fredags "träffade" jag Hasse Aro. Idag utanför samma ställe så ser jag två B-kändisar. Eller dokusåpa-kändisar, sak samma. Den ena berättade för den andre hur hon haft ihop det med den tredje´s X under helgen efter en blöt kväll på bland annat Sturecompaniet. Det skulle bli så fel bara, för det hände ju egentligen ingenting, och dom var ju faktiskt fulla. Den andre lovade dyrt och heligt att hon inte skulle säga nånting till den tredje, de skulle bara bli massa tjafs och det är onödigt, det var ju inte direkt meningen och dom skulle ju inte ses igen. Jag spände öronen och låssades att inte hitta alla paketen direkt så jag kunde tjuvlyssna lite till. Vilka det var? Det kan jag inte säga, det blir bara så fel då. Det var ju faktiskt inte meningen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sälj storyn till aftonbladet! Det här är din chans, din inträdesbiljett till the rich and famous.

2008-11-11 @ 11:43:55
URL: http://theshitinstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0