jag lirar gärna ishockey

Vi vann inte igår, men vi förlorade inte heller. Utan vi spelade 4-4 mot ett uselt Sudret, med ett uselt försvarspel sista 10 sekundrarna. Jag gjorde ett mål och spelade fram till ett. 2 poäng och äter upp Mokklings avstånd till smörkolan.
Såhär fungerar det:
Mokkling får en smörkola av mig för varje minut jag är utvisad. Dvs en utvisning á 2 minuter är två smörkolagroggar. Jag får en smörkola för varje poäng jag gör.
Nu har jag gjort 11 poäng och har 18 utvisningsminuter. Vadet sträcker sig så långt vi har seriespel, så i mars nångång så räknar jag med att inkassera en gratisfylla! Jag har även slagit vad om en grogg att jag gör fler poäng än vad jag har utvisningsminuter innan jul. Asså, på de åtta restrerande matcherna innan jul.

Lilleman har inte haft en lyckad vecka. Misshandlad i onsdags, böter för han stod på städgatan igår, och böter för han stod på den andra städgatan igår. Parkeringsvakterna tjänar in sin lön på hans bil.

Förresten, jag lirar lite hockey osså, har jag sagt det?





Nu ska jag åka och kolla upp min rygg, Jag har asont! :(

Kommentarer
Postat av: Mokkling

Aaaa dee e riktigt! :)Bara börja hänga då eller förbereda dig för personlig konkurs.

2008-11-14 @ 12:40:20
Postat av: Pam-Cake

Vadå, e min Smörkola drinkar ett straff??

trodde dom var smarriga??

2008-11-17 @ 07:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0