en kväll på stan

Farsan ringde. Han undrade om jag skulle med och dricka nån bira inne istan. Jag tog med mig Fide och så vips så var vi ett gäng. Skakade loss i Gamla Stan och åkte vidare till Flemmings. Vi unga sänkte snittåldern radikalt. Jag och Fide tackade för oss och mötte upp Mira och Hanna. Hanna såg ut som Shakira och hon och Fide hittade varandra på dansgolvet på den förbannade båthelvetet. Jag fattar inte varför man alltid hamnar där. Men igår var det roligare än vanligt och för första gången kom man dit och gick därifrån med samma människor. 

Ikväll blir det dega framför tv;n med en bra film och en påse löst. Vi får höras helt enkelt!

"Tja Fide här"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja Fide här

2008-11-16 @ 18:55:26
Postat av: Pam-cake

tycker inte du att du borde strunta i den där påasen med löst i?? haha puss!

2008-11-17 @ 07:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0