cha cha cha

Gnesta slaktades ordentligt och våran skånska tjur stod för 5 poäng i 11-3 vinsten på bortaplan. Jag är glad för hans skull och vi slog vad om en middag förra året. Han vann, jag hade ett försprång på 6 poäng den gången. Nu hade jag ett på 9.

Postat av: numera nr 19

Tack för den fantastiskt intetsägande bilden. Jävligt oklart vad jag försöker åstadkomma....Jag kräver upprättelse;-) Speciellt efter matchens resultat.....Känner du flåset i poängligan??

Var hans kommentar efter gårdagens bravader. Och som svar till det kan jag bara säga:

Grattis din skånska jävla grötbög. Och om du tror att du kommer få en storslagen middag i år så får du tänka om. Jag ska tillaga mina damråttor ihop med nån sliskig sås så ska jag trycka ner det i halsen på dig! Grattis iår igen, du visar än en gång hur mycket duktigare du är än mig. Fittnylle!

Tolka det hur ni vill!

Ps. Vad han försöker göra på bilden? 
Han skrapar upp dom sista grötklickarna från klinkergolvet som han spillde likt en femåring vid frukostbordet.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vänta nu... Sitter du, på din egen blogg, och erkänner helt öppet och ocensurerat att det finns nån som är duktigare än dig. Vem är du??

2008-11-12 @ 13:57:19
URL: http://theshitinstockholm.blogg.se/
Postat av: cargus

du läste rätt!

2008-11-12 @ 15:41:43
Postat av: nr 19

Det är ju inte middagen som är grejen utan att det är du som bjuder;-) Nu tror ju jag att det är låååångt ifrån klart att jag vinner i år igen. Förra året spelade du ju som en kratta men du har varit grymt mycket bättre i år...nya tag mot Sudret imorgon

2008-11-12 @ 18:13:58
Postat av: cargus

ödmjukt! :)

19-27

2008-11-12 @ 19:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0